czwartek, 27 lipca 2017

#Jak u偶ywam maseczek? + Recenzja paru produkt贸w

Witam kochani! :) 



Dzi艣 mam dla was troch臋 informacji o maseczkach i recenzj臋 paru sztuk kt贸re ostatnio zakupi艂am. Opowiem wam troch臋 o tym jaki jest m贸j spos贸b na maseczki i jak ich u偶ywam aby ich dzia艂anie by艂o dla mnie jak najkorzystniejsze. Zapraszam do przeczytania 馃挄

Przy ka偶dej wizycie w drogerii staram si臋 kupi膰 sobie co najmniej jedn膮 maseczk臋 ;) Nie jest to trudne, poniewa偶 ich ceny zaczynaj膮 si臋 nawet od kilkudziesi臋ciu groszy - wi臋c zawsze mog臋 sobie na to pozwoli膰. 

Zazwyczaj maseczki s膮 sprzedawane jako kosmetyk jednorazowego u偶ytku, zdarzaj膮 si臋 r贸wnie偶 2 saszetki na podw贸jne u偶ycie. M贸j spos贸b na maseczki to nak艂adanie cienkiej warstwy na ca艂膮 twarz, dzi臋ki czemu starczaj膮 mi nawet na 3-4 u偶ycia. Wydaje mi si臋, 偶e nak艂adanie grubej warstwy maseczki jest bardzo nieekonomiczne, poniewa偶 twarz nie wch艂onie za jednym razem wszystkich dobroci z substancji. Ile razy musimy zmywa膰 ca艂kiem spor膮 cz臋艣膰 maski kt贸ra si臋 nie wch艂on臋艂a? ;) Mi zdarza艂o si臋 to nagminnie, wi臋c postanowi艂am nak艂ada膰 jej mniejsz膮 ilo艣膰. Po na艂o偶eniu odpowiedniej dla mnie ilo艣ci staram si臋 zabezpieczy膰 odci臋t膮 ko艅c贸wk臋 saszetki - zazwyczaj jest to po prostu zwyk艂a ta艣ma klej膮ca. Zabezpiecza to maseczk臋 przed wyschni臋ciem.

Dzi臋ki temu sposobowi mam ca艂kiem spor膮 kolekcj臋 przer贸偶nych maseczek i mog臋 ich u偶ywa膰 cz臋艣ciej. Moja sk贸ra r贸wnie偶 czerpie wi臋ksze korzy艣ci z nak艂adania mniejszej ilo艣ci, poniewa偶 nie przeci膮偶am jej i nie "zmuszam" do wch艂aniania ogromnej ilo艣ci r贸偶nych sk艂adnik贸w. Pami臋tajmy, 偶e cz臋sto w sk艂adzie kosmetyk贸w opr贸cz substancji korzystnych dla naszej sk贸ry znajduje si臋 r贸wnie偶 mn贸stwo sk艂adnik贸w kt贸re mog膮 j膮 zapcha膰 - dlatego osoby kt贸re maj膮 sk贸r臋 sk艂onn膮 do zask贸rnik贸w i zapychania powinny unika膰 nak艂adania du偶ych ilo艣ci kosmetyk贸w na raz. 

Odk膮d stosuj臋 t膮 metod臋 zauwa偶y艂am o wiele mniejszy wysyp zask贸rnik贸w, du偶o rzadziej dotykaj膮 mnie skutki "zapychania". Serdecznie polecam wypr贸bowa膰 m贸j spos贸b, jednak pami臋tajmy - ka偶da cera jest inna i ka偶da wymaga innego traktowania.
Przejd藕my teraz do recenzji maseczek kt贸re mia艂am ostatnio okazj臋 przetestowa膰. U偶ywa艂am ich oczywi艣cie jak zawsze, czyli wed艂ug powy偶szego sposobu. 


Ziaja Maska Regeneruj膮ca z glink膮 br膮zow膮 - ka偶dy rodzaj sk贸ry

Firma Ziaja to jedna z moich ulubionych marek. Uwielbiam ich kosmetyki i nie mog艂o by膰 inaczej w przypadku ich maseczek. U偶ywam ich od lat i najbardziej z ca艂ej kolekcji glinek uwielbiam regeneruj膮ca. Maska bardzo 艂adnie pachnie - jest to subtelny, nie dra偶ni膮cy zapach. Ma kolor typowy dla glinek, szary i ziemisty. Ziaja bardzo 艂adnie nawil偶y艂a moj膮 sk贸r臋 i uspokoi艂a j膮. Za ka偶dym razem dzia艂a tak samo dobrze i ch臋tnie po ni膮 si臋gam ;) 

SK艁AD:



SORAYA Care&Control 100% Oczyszczenia - Oczyszczaj膮ca maseczka dro偶d偶owa

Maseczka z firmy Soraya rzuci艂a mi si臋 w oczy podczas ostatnich zakup贸w w Naturze. Od zawsze chcia艂am spr贸bowa膰 maseczki dro偶d偶owej, jednak zawsze jako艣 by艂o mi z ni膮 nie po drodze. Maska w przeciwie艅stwie do poprzedniej Ziajki mia艂a bardzo dra偶ni膮cy i nieprzyjemny zapach - jednak zrzuc臋 win臋 chyba na dro偶d偶e, kt贸re s膮 w niej niezb臋dne ;) Po zmyciu wod膮 zauwa偶y艂am wyg艂adzenie cery i nic wi臋cej. Moja przyjaci贸艂ka powiedzia艂a mi potem, 偶e twarz wygl膮da bardzo "flawless" czyli promiennie i zdrowo. Nast臋pnego dnia zauwa偶y艂am, 偶e moje zask贸rniki zaczynaj膮 "wychodzi膰" na wierzch, czyli maska zadzia艂a艂a rzeczywi艣cie oczyszczaj膮co. Uwa偶am, 偶e bardzo dobrze dzia艂a na niedoskona艂o艣ci cery. Polecam! :) 

SK艁AD:


Rival de Loop MASKA OLIWKOWA

Mask臋 oliwkow膮 z rival de loop u偶ywa艂am ju偶 bardzo wiele razy. Nie robi efektu "wow" ale robi to, co ma robi膰 ;) Bardzo fajnie nawil偶a, od偶ywia sk贸r臋 i jest bardzo tania. Ma kremow膮 konsystencj臋 i bardzo 艂adnie rozprowadza si臋 na sk贸rze.

SK艁AD:
Aqua, Glicerin, Decyl Oleate, Ethylhexyl Isononanoate, Glyceryl Stearate Cirate, Cetearyl Alcohol, Olea Fruit Oil, Prunus Amygdalus, Dulcis Oil, Persea Gratissima Oil, Butylene Glycol, Hydrogenated Glycerides, Phenoxyethanol, Panthenol, Phytosterols, Magnesium PCA, Xanthan gum, Sodium Acryloldimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, Carbomer, Parfum, Nelumbo Nucifera, Flower Water, Nymphaea Coeulea Flower Water, Olea Europaea Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Alcohol, Sorbitan Oleate, Sodium Hydroxide, Caprylic, Caprylyl, Sodium Benzoate, Ascorbyl Palmitate, Pantolactone, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid.



Perfecta BEAUTY Express Mask Moc Roz艣wietlenia

Maski roz艣wietlaj膮cej od perfecty u偶ywa艂am ju偶 wiele razy :) Bardzo podoba mi si臋 to, 偶e po zaschni臋ciu pozostawia 艣liczn膮 z艂ot膮 pow艂ok臋, jednak nie wyobra偶am sobie na t膮 t艂ust膮 i 艣wiec膮c膮 warstw臋 nak艂ada膰 makija偶 - tak jak m贸wi producent. Mask臋 zmywam zwyk艂膮 wod膮 i efekt roz艣wietlenia cery jest wyra藕nie widoczny. Do tego maska bardzo 艂adnie nawil偶a i poprawia koloryt twarzy. Polecam!

SK艁AD:

To ju偶 wszystko na dzi艣 :) Mam nadziej臋, 偶e post okaza艂 si臋 dla was przydatny. Jak zwykle zapraszam na instagrama:

https://www.instagram.com/skosmetyczna/






52 komentarze:

  1. Ja obecnie testuje maseczki Bielendy - post wkr贸tce

    OdpowiedzUsu艅
  2. Maseczk臋 oliwkow膮 mia艂am i fajna jest - taka delikatna, ale intensywnie nawil偶aj膮ca :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dok艂adnie! :) Bardzo przyjemna w u偶yciu ;)

      Usu艅
  3. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja te偶 uwielbiam testowa膰 maseczki i co jaki艣 czas pojawia si臋 post z nimi. :) Twoich propozycji nie znam, ale z ch臋ci膮 wypr贸bowa艂abym dro偶d偶ow膮.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ja teraz u偶ywam tylko tych tubkach lub s艂oiczku, chocia偶 maseczki z ziajki w saszetkach lubi臋 :) najbardziej t膮 br膮zow膮, zielon膮 i szar膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 bardzo polubi艂am si臋 z tymi w tubkach :)

      Usu艅
  6. Ta dro偶d偶owa z Soraya mnie skusi艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cz臋sto mojej mamie kupuje maseczki marki Perfecta, bardzo lubi je testowa膰 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Great review! I would love to try it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsu艅
  9. Dzi艣 jad臋 do drogerii kupi膰 kilka kosmetyk贸w, przy okazji zapoluj臋 na kilka maseczek, mo偶e uda mi si臋 kupi膰 te co ty tu prezentujesz :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Fajnie, 偶e sugerujesz si臋 moj膮 opini膮! :)

      Usu艅
  10. Fajny post,du偶o z niego wynios艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Great post!
    Thank you for sharing!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsu艅
  12. dobra maseczka nie jest z艂a. te偶 czasem pr贸buj臋.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  13. Mia艂am t膮 pierwsz膮 z ziaji ;)

    OdpowiedzUsu艅
  14. u mnie ie ma tygodnia bez maseczki :P

    OdpowiedzUsu艅
  15. Maseczki cz臋sto robi臋 sama w domu, szybko, prosto i tanio:-) Kupuj臋 te偶 na promocji w Rossmannie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶! Najbardziej lubi臋 maseczk臋 domow膮 ze spiruliny albo w臋gla :D

      Usu艅
  16. ja zawsze gubi臋 te ma艂e saszetkowe maseczki, zdecydowanie bardziej wol臋 du偶e wersje w s艂oiczkach lub tubkach

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja za bardzo kocham maski, 偶eby je zgubi膰 :D Du偶e wersje te偶 bardzo lubi臋!

      Usu艅
  17. Ja u偶ywa艂am maseczki z za mi.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Dawno nie u偶ywa艂am gotowych maseczek. Zakocha艂am si臋 w glinkach i domowych maseczkach:)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Niekt贸re saszetki faktycznie mo偶na podzieli膰 i nie da si臋 ich zu偶y膰 od razu. Ja u偶ywam wsuwek i zawijam w foli臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Maseczek mam zawsze za du偶o, a teraz to ju偶 ca艂kiem bo i w p艂acie, i saszetki, a tak偶e ca艂e opakowania :)
    Ja ma艂e saszetki u偶ywam na raz, a te wi臋ksze na dwa :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Du偶o zale偶y od tego ile produktu w szaszetce ;)

      Usu艅
  21. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsu艅
  22. no i przypomnia艂a艣 mi, 偶e czas na maseczk臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. haha, i don't know dear. I will decide later, ok? ;)

      Usu艅
  24. Znam tylko oliwkow膮 :) Tw贸j spos贸b jest na pewno ekonomiczny, ja sama kupuj臋 po prostu du偶e opakowania maseczek.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ka偶dy ma swoje sposoby :) Pozdrawiam kochana <3

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za wszelkie komentarze ;) Je艣li masz bloga, na pewno odwiedz臋 go i zostawi臋 po sobie 艣lad. Mo偶e nawet zostan臋 twoim obserwatorem!