pi膮tek, 7 lipca 2017

Kosmetyczna Strefa na Instagramie!

Witam Kochani! 馃挅



Przychodz臋 do was z kr贸tkim informacyjnym postem :) 
W艂a艣nie powsta艂 oficjalny profil na instagramie mojego bloga. Postaram si臋 zamiesza膰 tam wszelkie nowo艣ci, wzmianki o produktach, informacje na temat rynku kosmetycznego, aktualne promocje w sklepach i wiele innych drobnych informacji. Postaram si臋 urozmaici膰 m贸j profil estetycznymi zdj臋ciami. 

Link do instagrama:
https://www.instagram.com/skosmetyczna/

Dzi臋kuj臋 serdecznie za ka偶dy follow i zapraszam do udzielania si臋 pod zdj臋ciami! :)

Oczywi艣cie na tym profilu obserwuj臋 ka偶dego mojego czytelnika 偶eby lepiej was pozna膰 i dostosowa膰 posty do waszych potrzeb 馃挋馃挋



45 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietny pomys艂 z rozszerzeniem dzia艂alno艣ci na Instagram. :) Te偶 si臋 ostatnio zastanawia艂am, czy mo偶e nie za艂o偶y膰 tam konta blogowego, ale jeszcze si臋 nie zdecydowa艂am na to.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki! :) Jak si臋 zdecydujesz to na pewno zaobserwuj臋 <3 Pozdrawiam! :)

      Usu艅
  3. Chetnie zajrze na instagram :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam i dzi臋kuje! :) Na razie jest bardzo ubogi, ale nied艂ugo b臋dzie wi臋cej nowo艣ci :)

      Usu艅
  4. 艢wietnie, ju偶 Ci臋 zaobserwowa艂am :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo, ja r贸wnie偶 zaobserwowa艂am! :D

      Usu艅
  5. really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! :) Have a nice week too :)

      Usu艅
  6. Jak znajd臋 telefon to obczaj臋. Na razie kompletnie nie wiem, gdzie go po艂o偶y艂am O.o

    OdpowiedzUsu艅
  7. Niestety nie mam swojego konta na Instagramie :(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam za艂o偶y膰, bardzo fajna apka na telefon :)

      Usu艅
  8. Jeszcze nie mam Instagrama, ale to dobry pomys艂. Jak powstanie m贸j to na pewno i Tw贸j profil zaobserwuj臋:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo, ja tw贸j r贸wnie偶 zaobserwuj臋 z przyjemno艣ci膮 :)

      Usu艅
  9. Ju偶 lec臋 znale藕膰! :3

    OdpowiedzUsu艅
  10. Great post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Gratuluj臋 i powodzenia :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Wesz艂am na tw贸j profil i zaobserwowa艂am. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje, r贸wnie偶 zaobserwowa艂am <3

      Usu艅
  14. Nie mam Instagrama ale zastanawiam si臋 nad jego za艂o偶eniem.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Na pewno zaobserwuj臋 jak za艂o偶ysz :D

      Usu艅
  15. Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, z przyjemno艣ci膮 zaobserwowa艂am <3 :D

      Usu艅
  16. Dzi臋kuj臋 za odwiedziny na moim blogu.Zapraszam cz臋艣ciej,mi艂o mi go艣ci膰 u Ciebie.Musze pomy艣le膰 o instagramie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Ja instaluje nie mam, ale mo偶e kiedy艣 :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za wszelkie komentarze ;) Je艣li masz bloga, na pewno odwiedz臋 go i zostawi臋 po sobie 艣lad. Mo偶e nawet zostan臋 twoim obserwatorem!