sobota, 1 lipca 2017

# projekt denko

Projekt denko #1

Witaj w Kosmetycznej Strefie!

W dzisiejszym po艣cie zapoznam was z ciekawymi produktami z "projektu denko" kt贸re kupi艂am i u偶ywa艂am w ostatnim czasie. Mam nadzieje, 偶e m贸j post i recenzje oka偶膮 si臋 przydatne i mi艂o sp臋dzicie czas :) 

Pod koniec poka偶臋 wam r贸wnie偶 aktualizacje kt贸re wprowadzi艂am na blogu 馃挆


1. Joanna Sensual KREM DO DEPILACJI CIA艁A wzbogacony oliw膮 z oliwek.




呕el do depilacji zamkni臋ty jest w estetycznej i wygodnej tubce.


ok. 9 z艂


Konsystencja typowego kremu, 艂atwo rozprowadza si臋 na sk贸rze, po lekkim zastygni臋ciu na sk贸rze zmienia swoj膮 formu艂臋 na bardziej zbit膮.


Niestety efekty by艂y 偶adne. Po pierwsze po na艂o偶eniu produktu na cia艂o odczuwa艂am pieczenie a wr臋cz palenie sk贸ry. Moja sk贸ra jest bardzo wra偶liwa, ale u偶ywa艂am wielu krem贸w do depilacji i 偶aden nie by艂 dla mnie tak nieprzyjemny jak ten. Do tego dochodzi jeszcze ma艂a skuteczno艣膰. Nie zauwa偶y艂am 偶adnych efekt贸w depilacji mimo, 偶e przed艂u偶y艂am czas u偶ytkowania (producent zaleca zostawi膰 na 3 minuty, jak dla mnie dla tego produktu niewykonalne jest zrobienie cokolwiek w tym czasie). B贸l kt贸ry towarzyszy艂 mi po jego aplikacji na sk贸r臋 niestety uniemo偶liwi艂 mi ca艂kowicie jego stosowanie.


Nie by艂am w stanie zu偶y膰 opakowania, wi臋c nie jestem w stanie oceni膰. Produktu w tubce jest ca艂kiem sporo, bo 100g.




Moje pytanie brzmi: Gdzie jest w sk艂adzie zamieszczona na opakowaniu oliwa z oliwek? :( Poczu艂am si臋 troch臋 oszukana :p Do tego jest sporo niekorzystnych sk艂adnik贸w i przypuszczam, 偶e przez nie odczuwa艂am pieczenie i podra偶nienie. Produktu nie powinno si臋 stosowa膰 podczas ci膮偶y i laktacji.


Niestety jest to bubel :( Robi艂am do niego dwa podej艣cia, ale za ka偶dym razem strasznie piek艂o i nie mog臋 go u偶ywa膰. Poszed艂 w odstawk臋 :(.
2. Jantar OD呕YWKA z wyci膮giem z bursztynu do sk贸ry g艂owy i w艂os贸w zniszczonych. 




Wygodne opakowanie z ciemnego plastiku. Producent w nowej wersji zaopatrzy艂 buteleczk臋 w wygodny aplikator, co o wiele u艂atwia aplikacje w por贸wnaniu do jego potrzedniej wersji.


ok. 13-14 z艂


Lej膮ca, typowa dla od偶ywki-wcierki dedykowanej dla skalpu. Szybko si臋 wch艂ania i wygodnie rozporwadza. Nie powoduje uczucia t艂usto艣ci na sk贸rze g艂owy.


Jest to moja ukochana od偶ywka dedykowana sk贸rze g艂owy. Powoduje szybszy wzrost, regeneracj臋 i od偶ywienie moich w艂os贸w. Minusem jest u mnie to, 偶e w艂osy a偶 zbyt szybko rosn膮! :) Dla niekt贸rych to mo偶e by膰 wada, a dla innych ogromna zaleta. Moje w艂osy do pasa nie potrzebuj膮 ju偶 wi臋cej centymetr贸w. 馃槄Ja nie lubi臋 zbyt cz臋sto podcina膰 w艂os贸w, ale je偶eli komu艣 zale偶y na przy艣pieszeniu wzrostu w艂osa to serdecznie polecam. Genialnie sprawdza si臋 r贸wnie偶 na sw臋dz膮c膮 sk贸r臋 g艂owy, 艂upie偶 oraz wszelkiego rodzaju podra偶nienia skalpu. Wcierka nie obci膮偶a w艂os贸w i nie skleja ich.


Okresli艂abym jako 艣redni膮 ;) Je艣li kto艣 ma du偶o w艂os贸w tak jak ja i chce dotrze膰 do ka偶dego zakamarka g艂owy musi troszeczk臋 si臋 postara膰 i zaaplikowa膰 do艣膰 du偶o produktu. Wcierka jest bardzo szybko wch艂aniana przez w艂osy i sk贸r臋. Du偶o zalezy od rodzaju w艂os贸w i sposobu stosowania ;)





W sk艂adzie jest jeden sk艂adnik kt贸ry mo偶e powodowa膰 alergie, na mnie na szcz臋艣cie nie zadzia艂a艂 negatywnie. Jeden ze sk艂adnik贸w mo偶e by膰 komedogenny wi臋c zawsze warto by膰 ostro偶nym, bo tr膮dzik wyst臋puje nawet na ow艂osionej sk贸rze g艂owy. Na mnie jednak nie zadzia艂a艂 negatywnie ;)



Jest to obecnie moja ulubiona wcierka do w艂os贸w i u偶ywam jej bardzo cz臋sto :) Zu偶y艂am ju偶 pare buteleczek starej wersji a teraz pierwszy raz zu偶y艂am now膮. Obie wersje s膮 tak samo skuteczne. Bardzo polecam! <3
3. Szampon TONI&GUY Cleanse Shampoo for Normal Hair Everyday Vitality






Bardzo profesjonalne, przejrzyste i porz膮dnie wykonane opakowanie z bardzo przyjemn膮 opraw膮 graficzn膮. Estetyczna grafika, ciekawe i 艂atwe otwarcie. 


ok. 15 z艂


Konsystencja lekko oleista, g臋sta, typowa dla szampon贸w. Bardzo dobrze si臋 pieni. 


Szampon bardzo przyjemny w u偶yciu, pi臋kny 艣wie偶y zapach. W艂osy by艂y po nim sypkie, b艂yszcz膮ce, pe艂ne blasku. Nie by艂y w 偶aden spos贸b obci膮偶one ani sklejone. Nie by艂o te偶 efektu "wow" ale szampon zdecydowanie wart uwagi w swoim dzia艂aniu. :) 


Wydajno艣膰 r贸wnie偶 typowa dla szampon贸w, dostosowana w zale偶no艣ci od u偶ytkownika i sposobu u偶ytkowania. W moim przypadku (w艂osy do pasa, mycie 3-4 razy w tygodniu) szampon zu偶y艂 si臋 w ok. 3/4 miesi膮ca.




W sk艂adzie znajduje si臋 1 sk艂adnik toksyczny i jeden potencjalny alergen. Osobi艣cie nie odczuwa艂am 偶adnego dyskomfortu podczas u偶ywania szamponu ;) 


Szampon przypad艂 mi do gustu, jest bardzo przyjemny w u偶yciu ale to jest jeden z produkt贸w kt贸rym si臋 nie zachwyci艂am ;) Jest po prostu dobry, ale zdecydowanie nie jest najlepszy jakiego u偶ywa艂am. 


 4. Produkt firmowy ROSSMANN Best View P艂yn All-in-One





Du偶e i porz膮dne opakowanie charakterystyczne dla p艂yn贸w do soczewek.


ok.13 z艂


Konsystencja lej膮ca, wodna.


Niestety ten p艂yn mnie mocno rozczarowa艂. Nie s膮dzi艂am, 偶e mo偶na mocno zepsu膰 p艂yn do soczewek :( P艂yn mia艂 bardzo dziwne dzia艂anie, mia艂am wra偶enie, 偶e w moim opakowaniu jest jeszcze wi臋cej brud贸w, podczas jego stosowania przekona艂am si臋 co to s膮 osady bia艂kowe, bo nie czy艣ci艂 soczewek wystarczaj膮co i p艂ywa艂y w pude艂eczku. Podczas u偶ywania tego p艂ynu bardzo ba艂am si臋 o higien臋 moich soczewek, poniewa偶 na pewno nie by艂y dostateczne doczyszczone. Mam prawie ca艂e opakowanie ale wi臋cej go nie u偶yj臋, poniewa偶 boj臋 si臋 o zdrowie moich oczu.


Dzi臋ki temu 偶e u偶ywam bardzo du偶o i regularnie p艂yn贸w do soczewek mog臋 stwierdzi膰, 偶e jest on bardzo wydajny, poniewa偶 jest go po prostu du偶o i jest tani. Wydajno艣膰 p艂ynu g艂ownie zale偶y od stosunku jego pojemno艣ci do ceny. Mniej p艂acimy + wi臋cej kupujemy = wi臋cej zyskujemy :) 


St臋偶ony, sterylny, izotoniczny roztw贸r zawieraj膮cy PHMB 0,0001%, EDTA 0,01%, Pluronic.
Warto艣膰 pH 7,35.


Jest to bardzo s艂aby p艂yn do soczewek i zdecydowanie go nie polecam :( S艂u偶y mi g艂贸wnie do czyszczenia opakowania po soczewkach, 偶eby nie marnowa膰 dro偶szego produktu kt贸rego u偶ywam do piel臋gnacji moich soczewek. 
Serdecznie zapraszam do odwiedzania kart kt贸re znajduj膮 si臋 na g贸rnym pasku startowym strony :) Ostatnio zaaktualizowa艂am codzienn膮 piel臋gnacje mojej sk贸ry i piel臋gnacje moich w艂os贸w. Ni偶ej podaje linki ale r贸wnie dobrze mo偶ecie po prostu klikn膮膰 u g贸ry! 馃挅

Je艣li jeste艣 ciekaw jak wygl膮daj膮 moje w艂osy i ich piel臋gnacja, klik:


Je艣li jeste艣 ciekaw jak wygl膮da piel臋gnacja mojej sk贸ry, jakich produkt贸w u偶ywam i jakie posty zamie艣ci艂am dotychczas na blogu, klik:

PIEL臉GNACJA

B臋d臋 wdzi臋czna za ka偶dy komentarz i cenne uwagi :) 
Zapraszam tak偶e do dyskusji pod tym postem.

Mieli艣cie ju偶 te produkty, jak wam si臋 spisa艂y? 





60 komentarzy:

  1. Ju偶 o d d艂u偶szego czasu zastanawiam si臋 nad od偶ywk膮 z Jantara i pomimo wielu pozytywnych opinii nie mog臋 si臋 do niej przekona膰 - jakie艣 uprzedzenia chyba mam, albo to ju偶 brak wiary, 偶e co艣 pomo偶e moim w艂osom.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz problem z w艂osami? :) Napisz do mnie je艣li masz ochot臋, sko艅czy艂am szko艂臋 fryzjersk膮 i mam nadziej臋, 偶e znajd臋 jaki艣 spos贸b 偶eby pomoc ;) Pozdrawiam <3

      Usu艅
    2. Dzi臋kuj臋 bardzo :) Moje w艂osy s膮 bardzo suche i nie rosn膮 - testowa艂am ju偶 wiele r贸偶nych specyfik贸w i lek贸w, nic nie pomaga. Lekarze i fryzjerzy s膮 bezradni. Wyniki mam 艣wietne, a w艂osy suche i wzrost prawie zerowy, w dotyku przypominaj膮 w艂osy lalki - takie jakby sztuczne. Teraz przechodz臋 kolejn膮 kuracj臋 polecon膮 przez Aneczk臋 I zobaczymy co b臋dzie :) jakby co to b臋d臋 pami臋ta膰 i odezw臋 si臋 :) dzi臋kuj臋 :)

      Usu艅
    3. Jakby co pisz na maila: skosmetyczna@gmail.com :) Postaram si臋 co艣 doradzi膰 ;) Nie rosn膮 - to znaczy, 偶e si臋 艂ami膮 zanim zd膮偶膮 urosn膮膰 :( Farbowa艂a艣 kiedy艣 w艂osy czy po prostu z natury masz takie delikatne? A mo偶e jeste艣 na co艣 chora co mo偶e mie膰 wp艂yw? :) Na to wszystko mo偶e wp艂ywa膰 bardzo du偶o czynnik贸w.

      Usu艅
  2. Wiele dobrego s艂ysza艂am o od偶ywce z Jantara :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. U偶ywa艂am od偶ywki Jantar i bylam z niej zadowolona :)
    Krem贸w do depilacji nie uzywam jako艣 mi nie odpowiadaj膮, ale produkty Joanna bardzo lubi臋:)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 jestem zadowolona :D Produkty Joanny s膮 bardzo fajne, ale ten krem to niestety wielka pomy艂ka w moim przypadku :(

      Usu艅
  4. Ciekawi mnie od偶ywka Jantar, musz臋 wypr贸bowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. I have liked the hair products. What a pitty about the olive cream!
    Have a lovely saturday!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Mam od偶ywk臋 Jantar, ale jeszcze jej nie u偶ywa艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Im szybciej, tym szybciej b臋d膮 efekty! :)

      Usu艅
  7. Od偶ywk臋 Jantar bardzo lubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. T臋 od偶ywk臋 z Jantara mam od dawna na li艣cie do wypr贸bowania ☺

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To kupuj jak najszybciej, tym bardziej, 偶e nie jest to drogi kosmetyk ;)

      Usu艅
  9. Z Jantara mam wcierk臋, a innych pokazanych kosmetyk贸w w og贸le nie znam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To ca艂e szcz臋艣cie bo dwa z nich to buble :p A szampon taki 艣redniaczek :)

      Usu艅
  10. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu, uwielbiam 艣wie偶e zapachy :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie przeci臋tny, jest wiele lepszych produkt贸w o fajnym zapachu :) Ale poczytaj o nim, mo偶e u ciebie b臋dzie akurat strza艂em w dziesi膮tk臋 :)

      Usu艅
  11. Mia艂am t膮 od偶ywk臋 Jantar i fakt, 偶e przy艣piesza艂a porost w艂os贸w, ale koszmarnie je przet艂uszcza艂a:/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ojej, u mnie nic takiego nie mia艂o miejsca :o pewnie to te偶 zale偶y od rodzaju w艂os贸w ;)

      Usu艅
  12. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Niekt贸rych kosmetyk贸w zupe艂nie nie znam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsu艅
  14. nie mia艂am 偶adnego z powy偶szych produkt贸w, zaintrygowa艂 mnie szampon

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. na mnie nie zrobi艂 wra偶enia ;) Pozdrawiam <3

      Usu艅
  15. mi jantar zrobi艂 kuku na skalpie ;(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak to sie sta艂o? :o Jakie by艂y objawy? :(

      Usu艅
  16. Ciekawa jestem od偶ywki Jantar, cho膰 czyta艂am na jej temat r贸偶ne opinie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzi艂a si臋 bardzo dobrze, ale jak wida膰 w komentarzach - opinie s膮 podzielone :( Du偶o zale偶y pewnie od rodzaju w艂os贸w i tego co lubi nasza sk贸ra g艂owy ;)

      Usu艅
  17. Bardzo du偶o os贸b chwali Jantar a u mnie niestety nie by艂o efekt贸w.Og贸lnie takie kosmetyki nie chc膮 u mnie dzia艂a膰. Od kilku dni stosuj臋 nowe serum i czekam na pierwsze efekty :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieje, 偶e efekty b臋d膮 zadowalaj膮ce :D

      Usu艅
  18. Krem贸w do depilacji nie lubi臋 ale od偶ywk臋 Jantar za to bardzo :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mia艂am jeden bardzo fajny krem do depilacji, mo偶e kiedy艣 si臋 pojawi na blogu, ale ten z Joanny jest do niczego. Mimo 偶e lubi臋 Joann臋 jako firm臋 :)

      Usu艅
  19. U mnie od偶ywka z Jantara 艣rednio sprawdzi艂a si臋 do sk贸ry g艂owy, mam wra偶enie, 偶e strasznie skleja w艂osy. U偶ywam jej za to razem z olejkiem z Rossmanna do prostowania :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. hmm, u mnie nic takiego si臋 nie pojawi艂o jak stosowa艂am solo :( Ale jak stosowa艂am w po艂膮czeniu z innymi kosmetykami to czasem co艣 tam si臋 ze sob膮 nie zgra艂o i robi艂o si臋 nieciekawie na g艂owie :)

      Usu艅
  20. oj ja wcierki jantar nie znosz臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Ju偶 dawno odpu艣ci艂am sobie kremy do depilacji. Za ka偶dym razem mam wra偶enie, 偶e nic nie robi膮. W dodatku 艣mierdz膮 :D A ja jestem wyczulona na zapachy :D Zastanawia艂am si臋 nad tym p艂ynem do soczewek - teraz ju偶 wiem, 偶eby go nie kupowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jeden mia艂am fajny! Ale to fakt - strasznie 艣mierdz膮 i mam w膮tpliwo艣ci co do tego czy s膮 zdrowe :/ P艂ynu zdecydowanie nie polecam, szczeg贸lnie, 偶e chodzi o zdrowie naszych oczu :)

      Usu艅
  22. Znam wszystkie! Jak dla mnie- same fajne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie te dwa to jednak bubelki :p Pozdrawiam <3

      Usu艅
  23. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsu艅
  24. A ja mimo, 偶e opinie na temat tej od偶ywki s膮 r贸wne, to ch臋tnie j膮 wypr贸buj臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo si臋 ciesz臋 ;) Mo偶e si臋 akurat sprawdzi! :)

      Usu艅
  25. Nie uzywalam zadnego z tych produktow

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Z nich wszystkich 100% polecam tylko Jantar :)

      Usu艅
  26. Z twoich rzeczy mam Jantara, ale nie jestem niestety wystarczaj膮co regularna w stosowaniu. ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 mam czasem ten problem :p Pozdrawiam <3

      Usu艅
  27. oasttanio zauwa偶y艂am, 偶e ci臋偶ko o dobry krem do depilacji

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. dok艂adnie, mia艂am kiedy艣 jeden dobry, ale chyba ju偶 go wycofali :(

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za wszelkie komentarze ;) Je艣li masz bloga, na pewno odwiedz臋 go i zostawi臋 po sobie 艣lad. Mo偶e nawet zostan臋 twoim obserwatorem!